Föreningslokal

Välkommen att hyra föreningslokalen!

Du gör din bokning direkt via din dator,  mobil eller via displayen vid entrén i din port. Du kan också ladda ner Dinbox som app och boka därigenom.

SÅ HÄR BOKAR DU VIA DATORN/MOBIL

  1. Gå in på https://www.boenderegistret.se/bv/
  2. Skriv in:
    Adress, t ex St Persgatan 39 (bokstavera exakt så)
    Namn: Ditt för- och efternamn
    Lösenord. Ditt lägenhetsnummer enligt Lantmäteriet, t ex 1403
  3. Välj den resurs du vill boka
  4. I bokningsschemat kan du nu boka den tid du önskar. OBS! För att boka gästrummet/föreningslokalen ett dygn behöver två bokningar göras.
  5. För att debiteringen ska blir rätt behöver du meddela Anna Kristina Johansson din bokning, 073-828 51 52, annakristina@kopparkypen.nu
  6. Bokningen är klar! Du kommer nu in med din tagg den tid du bokat. Är det några problem, kontakta Anna Kristina (kontaktuppgifter ovan).

OM FÖRENINGSLOKALEN

Ska du ha fest och behöver lite större utrymme än vad du har i din lägenhet? Då kan du som medlem i föreningen hyra vår fina lokal. Observera att endast medlemmar kan hyra föreningslokalen. 

Lokalen rymmer cirka 25 personer, du har även tillgång till ett fullt utrustat kök med spis/ugn, diskmaskin, kyl/frys och porslin. Toalett finns i anslutning till lokalen. Lokalen kan användas fram till 24.00. Musik får spelas fram till klockan 23.00.

Kostnaden är 400 kronor per tillfälle och läggs på din månadsavgiftsavi. Rummet ska lämnas välstädat senast kl 12 dagen efter.

Det blir så mycket trevligare för den som kommer efter dig om det är städat och fint. Därför vill vi att du dammsuger, våttorkar golv i lokalen, hallen och i köket samt rengör diskbänk, spis samt rengör på toaletten. Sopor lämnar du sorterade i miljörummet i respektive kärl. Föreningslokalen ligger i port 31.

Varmt välkommen med frågor till Anna Kristina Johansson din bokning, 073-828 51 52, annakristina@kopparkypen.nu
Bokning sker via nya passersystemet på din dator, mobil eller på tavlan i entrén.

 

Notiser

Styrelsen tog i veckan beslut om budgeten för föreningen under verksamhetsåret 20230701-20240630. Budgeten innehåller en förstärkning på intäktssidan i form av höjning av avgifterna i föreningen på 5%. Avgiftshöjningarna börjar gälla fr.o.m. 1 juli.
Nu är bastun återigen möjlig att boka efter vattenläckaget tidigare i år. Med det sagt vill vi samtidigt uppmana alla medlemmar att inte boka bastun oftare än två gånger per vecka framöver.
Det utlovade elprisstödet har börjat betalas ut till hushåll runt om i landet och någon gång under våren kommer ett elrpisstöd även att betalas ut till företag och organisationer. Det senare kommer därför att komma vår bostadsrättsförening till del. Det är upp till varje bostadsrättsförening att skicka vidare dessa pengar till medlemmarna eller att använda […]
Läs fler notiser