Miljörummet avstängt vecka 40

Miljörummet avstängt vecka 40

Miljörummet kommer vara avstängt helt vecka 40 (måndagen 1 okt till fredagkväll 5 okt). Anledningen är att golven ska målas och golven inte får beträdas. Under denna tid är det endast möjligt att slänga kompost (i bruna kärl) samt blöjor ( i grönt kärl). Kärlen kommer finnas i paviljongområdet. Övriga sorterade sopor kan slängas på återvinningen.

Notiser

Styrelsen har beslutat att Information om planerade hissreparationer har gått ut till alla medlemmar, där det framkommer, när hissarna kommer, att vara avstängda.
För att komma till rätta med bilar som står parkerade på gården så har styrelsen valt att anlita parkeringsbolaget Parcum fr.o.m. 1 februari 2026. På gården för man stå parkerad med bil endast för i- och urlastning under en kortare tid.En längre stunds parkering är inte tillåten bl.a. för att säkerställa framkomligheten för utryckningsfordon. Mer […]
Läs fler notiser