Miljörummet

Miljörummet

Nu är vi snart iland med renoveringen av vårt miljörum. Målning av golvet är nu klart och nu återstår en dekorationsmålning som talar om var du ska slänga brännbara sopor och kompost. Tyvärr slängs fortfarande grovsopor i miljörummet. Detta är INTE tillåtet och kostar föreningen – det vill säga du och jag – pengar varje månad. Vi ber därför alla att respektera detta och gärna säga till den person som slänger grovsopor att de, precis som alla andra,  får åka till Returpunkten med sina grovsopor.

Notiser

Styrelsen har beslutat att Information om planerade hissreparationer har gått ut till alla medlemmar, där det framkommer, när hissarna kommer, att vara avstängda.
För att komma till rätta med bilar som står parkerade på gården så har styrelsen valt att anlita parkeringsbolaget Parcum fr.o.m. 1 februari 2026. På gården för man stå parkerad med bil endast för i- och urlastning under en kortare tid.En längre stunds parkering är inte tillåten bl.a. för att säkerställa framkomligheten för utryckningsfordon. Mer […]
Läs fler notiser