Nytt kösystem till parkeringen

Nytt kösystem till parkeringen

Under våren kommer vi få ett nytt kösystem till våra p-platser och carports. Det är Riksbyggen som hjälper oss med detta och du som nu står i kö kommer i god tid få information om hur du ska gå tillväga. Naturligtvis kommer du få behålla din plats i kön.

Notiser

Styrelsen har beslutat att Information om planerade hissreparationer har gått ut till alla medlemmar, där det framkommer, när hissarna kommer, att vara avstängda.
För att komma till rätta med bilar som står parkerade på gården så har styrelsen valt att anlita parkeringsbolaget Parcum fr.o.m. 1 februari 2026. På gården för man stå parkerad med bil endast för i- och urlastning under en kortare tid.En längre stunds parkering är inte tillåten bl.a. för att säkerställa framkomligheten för utryckningsfordon. Mer […]
Läs fler notiser