Grinden mot S:t Persgatan är trasig. I väntan på att kommunen ska laga den behöver vi hjälpas åt att stänga grinden efter oss. Tänk på alla små barn som annars kan springa ut på gatan!

Då vi har boende i föreningen som är i behov av att dörren öppnas automatiskt så är det nödvändigt att grinden även i fortsättningen är utrustad med denna automatik. Den utrustning, som finns idag medför att grinden kommer att öppnas och stängas mycket långsammare än vad vi är vana vid. Det går inte att med egen kraft att påskynda öppningen. Har du bråttom kan du gå genom stora grinden.

Notiser

Styrelsen har beslutat att Information om planerade hissreparationer har gått ut till alla medlemmar, där det framkommer, när hissarna kommer, att vara avstängda.
För att komma till rätta med bilar som står parkerade på gården så har styrelsen valt att anlita parkeringsbolaget Parcum fr.o.m. 1 februari 2026. På gården för man stå parkerad med bil endast för i- och urlastning under en kortare tid.En längre stunds parkering är inte tillåten bl.a. för att säkerställa framkomligheten för utryckningsfordon. Mer […]
Läs fler notiser