Grindar på tisdag

Grindar på tisdag

Nu har vi fått besked från Riksbyggen: grindarna ska installeras på tisdag kommande vecka. Förhoppningsvis blir allt klart innan jul. Vi återkommer när dosorna kan hämtas ut – och hinner du inte hämta så kommer du in med din nyckel.

Notiser

Styrelsen har beslutat att Information om planerade hissreparationer har gått ut till alla medlemmar, där det framkommer, när hissarna kommer, att vara avstängda.
För att komma till rätta med bilar som står parkerade på gården så har styrelsen valt att anlita parkeringsbolaget Parcum fr.o.m. 1 februari 2026. På gården för man stå parkerad med bil endast för i- och urlastning under en kortare tid.En längre stunds parkering är inte tillåten bl.a. för att säkerställa framkomligheten för utryckningsfordon. Mer […]
Läs fler notiser