Under våren kommer vi få ett nytt kösystem till våra p-platser och carports. Det är Riksbyggen som hjälper oss med detta och du som nu står i kö kommer i god tid få information om hur du ska gå tillväga. Naturligtvis kommer du få behålla din plats i kön.
