Skärpning!

Skärpning!

I vårt sop- och miljörum är det bara tillåtet att slänga sådant avfall som finns angivet på skyltarna, dvs brännbara sopor, papper/kartong, plast, färgat/ofärgat glas, metall, kompost.

Det är inte tillåtet att slänga skrymmande saker som ska lämnas på returpunkten. Detta slarv medför en onödig kostnad för föreningen eftersom vi tvingas forsla bort det till returpunkten. På sikt kan vi tvingas höja medlemsavgifterna om det inte blir ordning på detta. Ser du någon som ställer ner skräp (eller för den delen inte plattar till sina kartongen, säg gärna till vederbörande. Tack!

 

Notiser

Styrelsen har beslutat att Information om planerade hissreparationer har gått ut till alla medlemmar, där det framkommer, när hissarna kommer, att vara avstängda.
För att komma till rätta med bilar som står parkerade på gården så har styrelsen valt att anlita parkeringsbolaget Parcum fr.o.m. 1 februari 2026. På gården för man stå parkerad med bil endast för i- och urlastning under en kortare tid.En längre stunds parkering är inte tillåten bl.a. för att säkerställa framkomligheten för utryckningsfordon. Mer […]
Läs fler notiser